26. dubna 2016

Obal na štětce

Kolegyně z práce, která krásně maluje a kreslí, mi jednoho dne říká: "Prosím tě, potřebovala bych na štětce nějakej obal. Zvládla bys to?" "Já myslím, že jo." zněla moje odpověď. Zvláštní, protože asi hodinu před tím rozhovorem jsem si říkala, že něco takového ušiju...až bude čas... Takto mě aspoň popohnala :)
Zadání bylo jen počet tlustých, středních a tenkých štětců respektivě přihrádek, zbytek byl na mě. Přemýšlela jsem, jaké látky použít a nakonec zvítězila tahle Myynina sýkorková. Mám jí kousek a vůbec jsem netušila, na co ji použít. Chtělo to něco konkrétního, pro někoho známého. A navíc když Myyna taky maluje a kreslí, bylo jasno.




Na první pokus to nevydapá zle, ne? Hlavně mám radost, že se líbil nové majitelce!

5 komentářů:

  1. Tak tohle se mi moc líbí. Sýkorky a puntíky. A ty pidipřihrádky na tenké štětce. Máš můj obdiv!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, mám z výsledku radost. Baví mě vymýšlet, jak ušít nové věci...žádné návody :)

      Vymazat
  2. Na první pokus to vypadá úžasně!!! Dokonalé! Taky bych byla spokojená kolegyně:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Nutno dodat, že sýkorková látka udělala své...nevím, jestli by to z "obyčejné" látky vypadalo taky tak hezky :)

      Vymazat
    2. Indeed, řekla bych, že většina tvorby je o tom pravém výběru látky ;) a ten ty máš;)

      Vymazat