16. března 2016

Z okna

Dnes trochu melancholicky. Stejně jako březnové počasí i moje nálada je chvilku nahoře a chvilku dole.
Když jsem se tento týden dívala z okna a viděla, jak rychle se počasí měnilo, řekla jsem si, že se s vámi podělím o takový můj soukromý "projekt", kterému už se věnuji skoro 3 roky. Ano za 2 měsíce to budou 3 roky, co bydlíme v Olomouci. Přesněji v centru Olomouce a to přímo na Dolním náměstí. Pravidelně fotím výhled z kuchyňského okna - v létě, v zimě, ráno, večer, když svítí sluníčko, když prší. Jen škoda toho stromu, ale zřejmě to mělo svůj důvod.
Až se jednou budeme stěhovat, bude mi po tom výhledu smutno.
 A přidávám několik zátiší u nás doma. Úkol do fotky.
  


A spousta rozdělaných věcí - šití, vyšívání, plstění... Snad už brzo ukážu, protože nových nápadů je víc než dost...

Žádné komentáře:

Okomentovat