31. března 2016

Z mého skicáku - březen

A březen je za námi. Většinou se mi ty první 3 měsíce v roce táhnou, letos to ale nějak rychle uteklo...že by i díky čmárání? Tradičně pro vás mám ukázku z mého bloku.
Na konci února mi můj drahý dovezl z hlavního města dalších 6 odstínů fixů z Tigeru - žluté a fialové. (Je to můj poklad!) Takže hned následovala zkoušku odstínů a vzájemná kombinace.
Začátek měsíce byl deštivý... Ale třeba jako látka by to nemuselo být špatný ne? Pokud už taková nějaká existuje, dejte mi vědět, kde ji seženu :) Uhodnete moje barevné favority? 
Jaro už se pomalu blíží...trocha inspirace od Katie Vernon.


  
Čtyřlístky, ty se k březnu hodí. Kreslené sice až po Sv. Patrikovi, ale aspoň jsem se ve vlaku do Berlína nenudila :)

1 komentář:

  1. Krásné obrázky, hlavně ty květinové. Chtěla bych mít takovou fantazii :)

    OdpovědětVymazat