15. března 2016

Video z Malajsie

Upravit video z dovolené mi vždycky hrozně trvá. Ono není divu. Dovezeme si cca 4 hodiny videí. Prvním krokem je všechny projít a osekat to nejzajímavější a zkonvertovat. Pak následuje postupné skládání a ještě větší sekání až vám z toho zbyde cca 18 minut úplně všeho, co považujete za důležité a chcete ukázat. Takhle dlouhý videa většinou exportuju jen pro rodiče nebo kamarády, kteří mají větší zájem vidět toho víc. A teď přichází to nejhorší a to je naprostá redukce na 4 - 5 minut, aby video nenudilo. Většinou to závisí na písničce, ale samozřejmě je možné jich kombinovat víc. Tato redukce mi kolikrát rve srdce, ale snažím se být objektivní. Protože i když jste si užívali krásnou chvilku a natočíte si například timelaps na čajových plantážích, který ve výsledku trvá 28 vteřin, ostatní z něj zase tak nadšeni být nemusí. Takže timelaps "schováte do šuplíku" a pustíte si ho sami jen jednou za čas pro oživení atmosféry a navození toho příjemného pocitu, který jste na místě zažívali. Následuje export do archivu v podobě .avi formátu a export v .mp4 formátu. Zbývá uploadnout na internet a pochlubit se světu :)
A to je definitivní tečka za naším zimním cestování po Asii. Video najdete zde a doufám, že se vám bude líbit :)

2 komentáře:

  1. Krásné video i výběr hudby :) A mazlivý tapír byl boží (teda doufám že jsem viděla dobře ;))
    PS: Dát nohy do akvárka mezi rybičky, umřela bych :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla :) trošku jsme byli nepřipraveni a neměli jsme u sebe čelovku, takže záběry nic moc, ale o to nejde. Ten pocit byl nejdůležitější :) A rybičky...trvalo mi asi 5 minut než jsem tam ty nohy dala a tak strašně to lehtalo, že jsem se málem počůrala smíchy. Strašně jsme se u toho nasmáli a kolemjdoucí si nás dokonce fotili :)

      Vymazat