3. března 2016

Ovčí rouno

Zhruba před třemi čtyřmi lety bylo plstění mojí oblíbenou činností. Ukážu vám moje první pokusy s plstí a jehlou. Nejdřív vzniklo několik zvířátek, byla to tato čtyřka z moře vytažená - delfín, chobotnice, kladivoun a želvička. Už jsou na nich ty roky vidět, ale nutno dodat, že si s nimi hrají veškeré dětské návštěvy..

Pak následoval koník.

A nakonec můj nejoblíbenější slon. Plstěný pod Lisabonským sluncem. Plstění zabere pořádnou dávku času, pokud chcete, aby byla zvířátka pevná a vydržela všechno. Navíc koník i slon mají v sobě zabudovaný drátek, takže můžou ohýbat nohy resp. chobot.



Kromě zvířátek jsem taky vyráběla skřítky - čepičky na lahve a jedné zbloudilé sýkorce se tuze líbily. Fotky mám bohužel jen v horší kvalitě.
A protože jsem si řekla, že dokončím všechny rozdělané (historické!!) resty, pilně teď pracuju tomto... Co to asi bude až to bude? :) 

3 komentáře:

  1. Zvířátka jsou krásná, kůň je opravdu nádherný. Vzpomněla jsem si, jak jsem jako malá chtěla koníka pro barbínu :)
    Tipuju si že to bude panda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla pro bárbínu krásného bělouše...hrála jsem si s ním víc než s bárbínou, takže to vlastně byla bárbína pro koně :)
      Pande ne e :)

      Vymazat
  2. Krasna praca. Ten koník nemá chybu. Samozrejme aj slonik, pekne zabery sýkoriek.

    OdpovědětVymazat