10. března 2016

Bratr

Najděte rozdíl v mém pracovním koutku!

Našli jste? Ano, teď mám kromě jednoho bratra (opravdového) bratry dva! :)

Až si nového miláčka osahám a naučím se s ním (zatím jsem na straně 53 manuálu :) ), to se teprve budou dít věci, protože toho umí opravdu hodně!
Starého dědu posílám do důchodu a děkuju, že tak dobře sloužil. Když jsem ho před 4 lety pořizovala (za směšnou cenu 1500 Kč), vůbec jsem nepředpokládala, že vydrží fungovat tak dlouho, skoro každý den, několik hodin denně a bez poruchy...
A taky tulipánky od drahého. Radost, radost, radost!

3 komentáře:

  1. Gratuluji k novému "bratrovi" a přeji Vám, ať Vám dlouho a dobře slouží. Mimochodem máte super pracovní kout, já si ten svůj radši ani nepřipomínám, včera anarchie dosáhla vrcholu a já se začala stydět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebojte se, stůl vždycky takhle prázdný není! :D Ale mám svůj koutek moc ráda a snažím se tam udržovat aspoň trochu pořádek...to máte nitě, bavlnky, látky, barvy, nůžky, štětce, pastelky, foťák, stroj, hrneček s čajem, vlna, pásky, fixy... :D

      Vymazat