22. března 2016

Barevná knížka

Moje první šitá knížka patřila Kryštůfkovi a následovala hned druhá pro Matyáška. Spousta známých a kamarádek si už teď rezervuje podobnou knížku pro neteř či synovce nebo pro své mimčo a to i když jsou zatím v 6. měsíci :)
Rozhodla jsem se trošku rozšířit sortiment a tak bych ráda nabízela na fleru i tyto knížky. První je komplet hotová a připravená k prodeji. Jedná se o knížku, která učí poznávat barvy. Na přední straně jsou kytičky v jednotlivých barvách, které se dají odepnout a přiřazují se k jednotlivým stránkám. Kromě poznávání barev můžete knížku použít i na výuku počítání (například počet žabiček, berušek nebo balónků). Kreativnější rodiče můžou vymyslet nějakou pohádku nebo příběh.








Kromě hotových knížek bych ráda nabízela i knížky na přání respektive k sestavení jednotlivých stránek, kde už se objeví nějaké to počítání, zapínání, přiřazování, poznávání tvarů atd. Všechno chce svůj čas.

2 komentáře:

  1. Ta je boží, pořád mě překvapujete, krásně barevně sladěné, no nemám slov :) Taky si říkám, že jednou využiju odstřižky, ale zatím není čas ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že překvapuju :) Já bych byla živa na odstřižcích klidně celý rok...

      Vymazat