29. února 2016

Z mého skicáku - únor

Moje únorová skicáková mánie byla poznamenaná koupí fixů v Tigeru. A protože jsem si pořídila "jen" 3 balení po třech fixech (modré, zelené a růžové odstíny) blok se zbarvil výhradně do těchto barev. Nejsou to žádné kvalitní fixy (to jsem ostatně tušila už při koupi), ale na to mé čmárání vystačí. Jen dejte pozor, protože se hodně propíjí, takže podložit papírem (klidně i 2-3x)!  A pokud mě to kreslení bude pořád držet, napíšu Ježíškovi o tyhle.
Stále mě ovlivňuje Kostarika a Azory - ananasy. Hned bych se tam vrátila.
Barvy, kytky..to nesmí chybět. Zkouška fixů.
Před 14ti dny mi přišla látka s melounkama (určitě brzo uvidíte) a tak mě inspirovala k takovému ovocnému salátu.
Stříhala jsem video z Malajsie a znovu se vrátila ke šnorchlování. Takové ryby jsme sice neviděli, ale to nevadí ne? :)
Taky zvířátka nesmí chybět - skica slona - hotovo asi za 2 minuty. Široký hrot fixy má jisté výhody. 
Květináče s kytkama
Pamatujete si na takový ten spořič obrazovky v podobě barevných bublin? Tady jsou v nich schovaní tapíři.
Koncem měsíce mi můj drahý dovezl z Prahy další 2 balení fixů, takže přibyly žluté a fialové odstíny. Něco mi říká, že je uvidíte v březnovém přehledu :)

3 komentáře: