1. února 2016

Přípravy na blešák

V Olomouci se pomalu ale jistě rozjíždí blešáky. Já blešáky miluju a tak z toho mám radost. O listopadovém blešáku jsme psala zde, Vánoční blešák jsme nestihli, protože jsme už byli v Malajsii, ale ten únorový - ve znamení lásky, ten si nenecháme ujít. A nejen, že se tam podíváme, my tam budeme rovnou prodávat A co v našem stánku najdete? Bude to pěkný mišmaš:
Probrali jsme skříně a já boty - téměř nenošené 38, které mi připomínají, že mám velikost 39.
Probrali jsme domácnost - přebytečné hrníčky, misky, květináče, cetky, dekorace... Já nepotřebný materiál v podobě korálků apod. A to vše samozřejmě za pár kaček.
Kromě ryze blešákových věcí se v našem stánku objeví i moje výrobky. Úplně poslední vážky, co mi ještě zbyly, za výhodné ceny. Několik domečků, mazlíků a dek, ale i veselá párátka a pompony, které rozzáří každou oslavu.




A taky připravujeme bleší štěstíčka!
Takže 6.2.2016 ve Wurmovce! Uvidíme se tam?

Žádné komentáře:

Okomentovat