17. února 2016

Pastelová ve větším

Už před nějakou dobou jsem ušila pastelovou něžnou deku ze skvělých látek. Viděla ji zákaznice Sandra, které se líbila, ale přála si velikost 120 x 120 cm. Jasně není problém. Jednu látku bylo třeba dokoupit (zásoby nejsou bezedné, bohužel). Ušít, vyfotit a šup k nové majitelce. Musím říct, že tato byla jedna z mých nejoblíbenějších.
Jen fotit se mi tentokrát vůbec nechtělo, měla jsem málo času a hrozné světelné podmínky v tomto šedivém počasí a tak se omlouvám za horší kvalitu fotek, ale pro ukázku to myslím postačuje :)



4 komentáře:

  1. Krásná :) Můj klasický rozměr, jednou bych chtěla šít i menší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje největší zatím byla 140 x 200 cm a že mi dala zabrat :) ale větší rozměry dělám většinou na zakázku. Ty menší, to je moje "volná tvorba" :)

      Vymazat
  2. Krásné ladění barev a fotky taky ;) Don`t be so hard on yourself ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rada týdne, možná i měsíce...Díky! :)

      Vymazat