25. února 2016

Nové přírůstky do sbírky tapírů

Moji sbírku tapírů jsem vám představila tady. Od té doby mi jich pár přibylo. Pokračujeme v číslování:

16. Ve Varšavské tigeru (to ještě v ČR nebyl žádný obchod) nás hned u vchodu vítali tito tapíři. Nemohla jsem si vybrat barvu, takže jsem je koupila všechny. Jsou to obří mazací gumy, ale chraňbůh toho, kdo by chtěl zkusit, jestli fungují :)

17. Nažehlovačky tapíra (zatím nenažehleny, koupené zde.

18. Brož z fleru, která je prostě skvělá. Tapír v kalhotkách :)

19. Magnetka. Z místa, kde je udajně nejjednodušší ho potkat ve volné přírodě. Jediné zboží s tapírem široko daleko. Trochu zklamání, ale hlavně, že jsme ho viděli naživo!

20. Obrázek objevený v souvenir shopu přímo v Petronas Towers v Kuala Lumpur. Měli ho i v mnohem větší variantě s paspartou, ale bála jsem se, že ho dovezu pomačkaný. Taky nutno dodat, že se jednalo i o mnohem dražší variantu.

21. Známka z naší cesty po Malajsii. Kolik známek jsem jen prohledala než jsem na něj narazila. A to nás k tomu ještě vyděsila kobra...

22. Tapíří tiskátko z fleru už jste v akci mohli vidět zde.

23. Talířek s velice vtipným tapírem. Z e-shopu, kde jsem ho našla, už si nikdy nic neobjednám (na objednávku trochu zapomněli). To bylo radosti, když po několika týdnech konečně dorazil.

A 24., tak na té se intenzivně pracuje a snad už brzo vám ho představím.. :)

3 komentáře:

  1. Včera jsem tapíra potkala v Tigeru a vzpomněla jsem si na Vás :) Ta brož je parádní. A vlastně všichni tapíři :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já všechny těma tapírama tak "prudím", že si na mě musí vzpomenout snad každej :D

      Vymazat
  2. Jeeeee, moc děkuju za "reklamu", jsem potěšená, že se vám brož líbí!! Zdravím, Dana

    OdpovědětVymazat