9. února 2016

Blešák ve jménu lásky

V sobotu jsme doma pobrali, co jsme našli a už se nám nehodilo, já zabalila pár výrobků a vyrazili jsme na blešák. Ten byl tentokráte ve znamení lásky. A ano, já se zamilovala. Do čtyřměsíční Amy (snad to píšu správně).



Celý den jsem na ni měla výhled, párkrát ji pomuchlovala. A jak už to tak při zamilovaní bývá všechno ostatní jde stranou, takže žádné jiné fotky nemám. (Divíte se mi?) Já jsem totiž vůbec nestíhala fotit! Ale na další fotky se můžete podívat zde.
Pokud jsem nemířila na Amy (to se šla zrovna vyvenčit :D ), kochala jsem se krásou Freskového sálu nebo bizarním pohledem na náš prodejní stůl.
Docela to od těch 9 do 15 uteklo. Během první hodiny se nám vrátil nájem za stánek a největší tržbu jsme utržili za poslední hodinu. Ceny šly dolů a všichni nakupovali jako diví :) Oblečení, které nenosíme, téměř všechno zmizelo (ve skříni teď máme o centimetr víc místa). Ondrovo víc než moje, protože většina stánků mělo jen dámské oblečení, na chlapy se zapomínalo. Prodala jsem i pár domečků, medvěda a zajíce, vážky... Na dračku šla i bleší štěstíčka za desetikačku :) Co mě ale překvapilo, že snad všechny ženský v celým baráku si zkoušely moje boty, ale žádné nepadly, takže všechny třicetosmičky putovaly s námi zase domů (achjo)... Stejně jako staré sedlo na kolo a to jsme ho chtěli udat pánovi, co tam chodil s modrou pánvičkou, ale nechtěl... dokonce ani když jsme mu nabídli k sedátku oblek zdarma :) Byla to sranda.
Celkově se akce zdařila, i když bylo ve srovnání s vánočním blešákem málo lidí (prej, všichni říkali, já věřím). Vydělané peníze putovaly do kasičky na nový objektiv (nebo štěně frbuldočka????). Nechte se překvapit :)

2 komentáře:

  1. Gratuluji k úspěšnému prodeji věcí! :-)
    Vy budete mít (psí) miminko? Paráda, pokud to vyjde ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a já půjdu na mateřskou :D Peti, jednou určitě, se uvidí...

      Vymazat