29. ledna 2016

Z mého skicáku - leden

Rozhodla jsem se, že vás každý měsíc nechám nahlédnout do mého skicáku. Kreslím si teď skoro denně. Moc mě to baví a doufám, že mi to i vydrží a že okolnosti dovolí (a když nedovolí, tak jsou to jen výmluvy, 30 minut denně se najde vždycky). Jsou to momentální nápady, projevy nálady, čmáranice...
Moje vybavení, které tahám všude s sebou - černý blok A5 z Tigeru (už trochu jetý), plechová krabička z Lisboa s tužkama, gumou a strouhátkem a kapsička plná centropenů od Maskrtka, ze zbytků látky navržené Geninne, kterou má od Myyny. Krásně zamotané a propojené :)
Věnce aneb jedna věc 12x jinak.
Taky jsem si nakreslila malinko trhlá zvířátka z lesa.
Hodně jsem vzpomínala na Kostariku - kolibřík a tukan.
Tapír, kterému je trochu zima. Vždyť je leden. A vůbec nevadí, že jsem ho do bloku nakreslila vzhůru nohama...

No a na závěr hraní si s razítkem, které jsem koupila zde. Úplnou náhodou na mě na fleru vyskočil a já ho tam nemohla nechat.



3 komentáře:

  1. Krásné kresby. Závidím vám ty nápady. No, ale říkám si, že s praxí to snad přijde :) Tapír je boží. Taštičky od Maskrtky mám také a obal na knihu a košík,....je skvělá, hravá.... A od Myyny mám plakáty a pohledy nad pracovním stolem :) Máme stejný vkus :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuji tě! Tapíři a trhlá zvířátka z lesa jsou nejlepší! Docela bych si dovedla představit obsah tvého skicáku na tričkách (nebo možná plátěných taškách?). Každopádně, jestli (až?) začneš takové věci vyrábět, tak budu stát první v řadě, kdo si to bude chtít koupit. Co ty na to, hmmm? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc! No já myslím, že je to jen otázka času, kdy uzraje nějaký ten nápad a čmáranice ze skicáku se přesunou do uchopitelnějších forem :)

    OdpovědětVymazat