19. ledna 2016

Výstava psů

Součástí fotokurzu pro pokročilé byla i dokumentární fotografie na výstavě psů, která se konala druhý lednový víkend. S celou fotobandou jsme vyrazili v sobotu ráno do Brna na Výstaviště. Trochu to venku klouzalo, naštěstí všechny foťáky to přežily.
Už při vstupu mi bylo jasný, že to bude pěkně náročné focení. Kromě toho, že jsem nemohla udržet pozornost (všude byli pejsci!!!), s každým psem se měla chuť pomazlit a většinu jsem chtěla unést domů, bylo v hale i horší světlo (což většinou znamenalo ISO 1600) a všude bylo velice rušivé pozadí. Hlídat si, aby někomu nelezl sloup z hlavy, nebo barevnost, když tam bylo tolik lidí, a hlavně zachytit ty pravé okamžiky, bylo náročné. Mám ráda jednoduché, čisté fotky, o to to bylo náročnější. Taky jsme dostali několik omezení - barevné fotky, širokoúhlý objektiv atd. 
Hned následující pondělí jsme představovali naše snažení. Dostala jsem pochvalu, k pár fotkám byly menší výhrady či doporučení. Já vím, že nejsou dokonalé, ale nevadí, chybama se člověk učí
Tady je ukázka.








 
 




Mimoto jsme i oslovovali majitele pejsků se svými miláčky, aby nám zapózovali v mobilním ateliéru. Každý 2 kousky, já ulovila Bavorské barváře a Parson Russel Teriéra - Rozárku s velice energickou majitelkou. Bohužel Boerboely, respektive jejich majitele, se mi na focení nedařilo přemluvit. A to jsem je skoro celý den pozorovala. Krasavci. 

A společné foto s fotoskupinou. Poté jsme se odebrali do Moravské galerie na výstavu fotografií Jan Svoboda: Nejsem fotograf. Fotky se mi moc líbily, ale instalace podle mě trochu pokulhávala. Nasvětlení bylo takové, že si člověk částečně vrhal svůj stín na fotky, což mě štvalo. Ale i tak doporučuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat