28. ledna 2016

Fotoknihy

Stejně jako posledních několik let patří i tento leden fotoknihám. Každý rok jednu - spousta fotek jako vzpomínek s místem a datem. Je tam vše - narození, svatby, úmrtí, výlety, výročí, setkání i obyčejné dny. Docela se těším, až si je budeme prohlížet třeba za 10 let nebo potom naše děti a třeba i vnoučata.





Kniha s názvem 2015 ještě čeká na revizi, což znamená dát ji přečíst Ondrovi, aby odhalil případné překlepy. Já tam vidím, co chci vidět a tak se stává, že případné chyby přehlídnu. Obálka bude vypadat takto.

Kromě toho dělám fotoknihy z každé větší dovolené. Máme knihu Azory, Kostarika, Portugalsko a připravenou na tisk i Malajsii.

Ovšem není fotokniha jako fotokniha. Já si je nechávám vyrábět zásadně u firmy Bontia. (Peti díky za doporučení.) A jsem moc spokojená, jak s kvalitou, tak i s jednoduchým prográmkem.
Velikost 24 x 32 cm a spoustu dalších, ale já používám tuto.
Celopotisk obálky - to mě baví
 Popisek na hřbetu

 Kvalitní šitá vazba
A na závěr - tisk na celou dvojstránku
 A co vy? Děláte si doma fotoknihy?

4 komentáře:

  1. Fotoknihy si nedělám, ale chystám se udělat něco jako Project Life, vzpomínkovou knihu. Jednu jedinou od doby co jsme se potkali :) Chci tam zakomponovat i vstupenky a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže to bude taková scrapbook? To jsem chtěla nejdřív taky i jsem začala a mám cca rok, ale pak mě chytily fotoknihy :)

      Vymazat
  2. Úžasný! Taky jsem fotoknihám propadla. Zatím mám tři, svatební, z Bali a posledního Chorvatska, ale až bude zase příležitost, rozhodně se do toho pustím... Ještě bych chtěla dodělat Maroko, ale zpětně mi to nějak nejde či co... A dělat každoroční, to je úplně super, ale na to jsem moc líná...:-). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě ono, čím dýl to člověk odkládá, tím je to těžší...A na každoroční mám tip - je potřeba doplňovat postupně. Třeba jednou za měsíc doplnit jednu dvě akce a v lednu to jen zkontrolovat, přidat Vánoce a šup na tist :)

      Vymazat