20. ledna 2016

26. - 30. aneb moje resty 30 do 30

A jak je to tedy s tou třicítkou? Něco jsem nestihla, něco nedotáhla úplně do konce, něco jsem jen nestihla napsat. Myslím, že se mi jinak docela dařilo a kromě toho jsem dělala spoustu jiných věcí, co nebyli na seznamu.  
To je holt život.

26. Učit se španělsky
Nebudu vám lhát. Představovala jsem si to na začátku jinak.
Když jsem hledala kurzy španělštiny pro začátečníky v Olomouci, moc na výběr toho nebylo a všechny kurzy začínaly od září. A začátečníky mi dali ve středu ve stejnou hodinu jako mám jógu (kterou už jsem měla dávno předtím zamluvenou a zaplacenou). A tím pádem se španělština odsunula. Osobní lektor mi přijde zbytečný, to třeba až později až bude potřeba trénovat konverzaci, ale ne na základy.
Takže si momentálně vystačím s touto stránkou, kde jsou úplné základy a podle mě velice jasně, srozumitelně a přehledně napsané. Najdete tam jak úplné základy tak výslovnost, gramatiku, slovíčka, ale taky různé testy a doplňovačky a to všechno v několika obtížnostech. Ano, není to ono, nemá to ten správný tah na branku, není to tak zábavné, taky "dokopat" se k nějakému opakování je někdy nadlidský výkon. Ale budu číhat a jakmile někde zmerčím kurz pro začátečníky, tak se přihlásím. Ocením nějaké tipy na kurzy, pokud o něčem víte.
Cíl je jasný - domluvit se - pochopit, jak se kam dostat, zamluvit ubytování, základní konverzace v obchodě, restauraci, na nádraží atd.
Motivace je taky jasná - Jižní Amerika.

27. Nechat se rozmazlovat v lázních
No tak tady jsme to projeli na celé čáře. Nebyl čas a hrotit to před dovolenou, to se nám nechtělo. Naštěstí do lázní se dá jet i po 30 :) Myslím, že například takový únor je na rozmazlování jak dělaný. 

28. Mít na břiše buchty 
To byl výmysl...Buchty se nedaří. Ale díky józe se cítím mnohem líp než kdy jindy a taky je to vidět...A až to na ty buchty dopracuju, tak se pochlubím!
Přinejhorším alespoň takto :) 
29. Vytvořit seznam 40 do 40  
Na seznamu pracuju. Už obsahuje okolo 30 přání a časem se tu zřejmě objeví, ještě nevím, v jaké podobě.

30. Uspořádat narozeninovou párty
Oslava byla. Jako každý rok od našich 20tých narozenin je slavíme v našem studentském baru Alterna. Stará dobrá parta se opět sešla. Dostali jsme krásnou karikaturu, u které jsem se málem potrhala smíchy. Druhý den jsme se s Ondrou mátožili a shodli jsme se, že "no tohle už jsme asi staří" :)
Hola treinta! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat