16. listopadu 2015

Pro Terezku

Už jsem se tu v jednom předcházejícím příspěvku zmínila o Terezce, která se narodila začátkem listopadu našim velice dobrým kamarádům. Konečně jsme měli cestu a zastavili se u nich. Nedalo mi to a ušila jsem jí taky deku. Tuto meruňkovo lososovou, heboučkou a ještě vyplněnou vatelínem, takže není jen na zahřátí, ale je i dost měkká, aby na ní Terezka mohla spokojeně ležet (dokud nebude mít víc než 80 cm). A kamaráda do postýlky v podobě medvědice.
Vzala jsem si na Terezku foťák, ale fascinovaná tím, jak je malinká, jsem na něj úplně zapomněla a vytáhla ho až doma :)






3 komentáře:

  1. Ta deka je úžasná a medvídek taky. Pro mě asi nejkrásnější :) Vidím, že se nám líbí stejné látky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ráda vyrábím dárky pro lidi, co jsou mi blízcí. Z poloviny jsem to já a z poloviny ten obdarovaný. Tady myslím to padlo, jak p*del na hrnec :-)

      Vymazat
    2. Jde to vidět. Také to tak mám. Těžko se s mnou šitými dárky loučím, ale ta radost je pak k nezaplacení :)

      Vymazat