17. listopadu 2015

Medvěd


Už jsem vám prozradila zde, že dalším vyšívaným zvířátkem bude medvěd.
Je vyšitý na bílém plátně. Z plátna je ušitý pytlík tentokrát velikosti 30 x 35 cm. Uvnitř šedivá látka s hvězdami.
Podle předlohy načrtnuté v bloku.








5 komentářů:

  1. Nádhera, nádhera. Koukám a stydím se, že nešiju a pták také spí na stole. Už musím začít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! No já taky bojuju s časem, ještě mám v plánu 2 zvířátka, ale nevím, jestli je před odletem stihnu. Tak přinejhorším příští rok :-)

      Vymazat
  2. Takto vyšívat neumím, aspoň si to myslím, pořádně jsem toto nezkoušela, křížky s osnouvou to nejsou. A proto toto obdivuji. Krásná práce na pravém místě. Skvělá kombinace, kompletní dílo perfektní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já myslím, že jo. Jsi šikovná a je to jen o trpělivosti a čase :) Děkuju

      Vymazat
    2. No někdy to vyzkouším a dám vědět :))

      Vymazat