10. listopadu 2015

Liška

V záplavě šící euforie jsem si udělala chvilku i na vyšívání. Vyšívání mě baví, možná i úplně nejvíc ze všech ručních prací. Ale je pravdou, že zabírá dost času. Ale která ruční práce ne, že? Už před pár týdny, když jsem si čmárala do svého bloku, vznikla liška. Než jsem vzala bavlny do ruky chvilku to trvalo, ale už je na světě. Trochu jsem v průběhu tvorby poměnila barevnost. A nakonec z ní ušila pytlík 25 x 35 cm.













Po lišce budou následovat ještě 3 zvířata. Už teď můžu prozradit, že další v řadě je medvěd. Už je i vyšitý, ale nějak mi nezbývá čas, abych ho kompletně dokončila. Ty dny jsou čím dál kratší...

2 komentáře:

  1. Ta liška je skvělá a pytlík - super kombinace barev, vzorů.... Wow, vymyslet motiv, to je fuška (jen tak čmárat a vyrobit z toho obrázek jsem nikdy neuměla). Můj ptáček čeká na dokončení, přesně jak píšeš, nějaký čas to zabere, než je vidět výsledek. Těším se na ostatní zvířátka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že se líbí :) Někdy je to fuška a někdy to jde samo...důležitý je si čmárat pravidelně (já se snažím aspoň půl hodky každý den) a nebát se toho, dřív nebo později z toho vypadne něco, co se dá použít, ať už na výšivku nebo něco jiného. Navíc to skvěle uvolňuje fantazii a podporuje kreativitu. A taky je sranda si pak prohlížet staré bloky, člověk vidí jak se vyvíjí :)
      Jak už jsem psala mám moc ráda obrázky od Inaluxe a těším se na tvé provedení!

      Vymazat