4. listopadu 2015

Dohnat a předehnat

Dohnat a předehnat - to je název výstavy, o které jsem vám už psala
Československé a polské exponáty zlaté éry bruselského stylu.
Já jsem byla unešená, protože 60. léta 20. století mě hrozně baví. Ať už židle pro tramvaj T3 od Miroslava Navrátila, nástěnné hodiny Pragotron, lampa od Josefa Hůrky nebo pokojíček, do kterého můžete i vy přispět nějakým tím kouskem, co najdete doma. My jsme si na gauči pěkně početli v časopise Domov a skvěle se bavili u rad, jak zařídit 3+1 panelákového typu, nebo jak si vyrobit třeba sklápěcí postel.










V druhé části výstavy jsou vystaveny mimo jiné servisy Jaroslava Ježka a srovnání plastik především Jaroslava Ježka a Mieczysława Naruszewicze. A spoustu dalšího. Výstava potrvá až do 24.1.2016.








1 komentář:

  1. Super výstava, na podobné jsem byla ve Zlíně a bylo to fajn vidět věci, které jsme měli doma nebo u babičky, když jsem byla malá :)

    OdpovědětVymazat