23. listopadu 2015

Blešák

V Olomouci se pravidelně konají blešáky. A já blešáky miluju, ale pořád nám do toho něco lezlo - svatby, rozlučky, dovolená nebo jiné akce. Teď o víkendu jsme se tam konečně dostali. Nešlo o to něco konkrétního tam sehnat (s tím se snad na blešáky ani moc nechodí), ale hlavně navštívit ten kouzelný dům - Wurmova 7 a načichnout atmosférou. Od prvního dne, co jsem se do Olomouce přestěhovala, jsem narážela na tuto adresu a až teď jsem se tam konečně podívala. Moc fandím jakékoliv snaze o jeho zvelebení a všem akcím, které se tam konají. 
Uvnitř jsem foťák ani nevytáhla, tak jen pár detailů mimo dav.


Příští rok (protože 19. prosince, kdy bude další vánoční blešák, my budeme na Borneu) se přihlásíme jako prodejci. Shodli jsme se totiž s Ondrou, že doma máme až moc věcí a že si to užijeme - pošleme do oběhu slovníky, které máme doma 2x (jeden můj a jeden Ondrův), nějaké to nádobí, květináče, starý počítač na součástky, oblečení, moje balerínky velikosti 38, které jsem kupovala v době, kdy jsem byla přesvědčena, že mám 38 nohu a po první krátké procházce musela uznat, že mám zřejmě 39, modní doplňky, nářadí a spoustu dalšího. Možná přidáme i nějaké ty moje výrobky. A už teď se těšíme.
A na závěr ještě naše úlovky - pletené ponožky a kafe z Ugandy.

2 komentáře:

  1. Tak s botama jsme na tom podobně, jen u mě je to naopak. Dřív jsem nosila boty velikosti 37 a dnes nosím 36 (asi už se scvrkávám ;)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla vždycky 39, pak najednou mi byly 38, ale balerínky to je peklo - 38 tlačí, 39 padají.. ale pár vyjímek, co mi padnou, mám :-)

      Vymazat