19. listopadu 2015

Betlémy

Tento článek měl t o tom, jak si užíváme masáží a wellness. Ale prostě jsme to nějak vypustili z hlavy a ač jsme měli pár dnů volno, nenašli jsme žádné místo, kam bychom se ukryli a jednoduše nic nezařídili a neobjednali. Poslední dobou plánujeme, zařizuje, zjišťujeme info okolo Malajsie a další brouzdání po internetu už nás nebavilo. 
Takže jsme volno trávili odpočinkem doma. A vůbec to nebylo špatný. 
A zavítali jsme na roztomilou výstavu Peruánských lidových betlémů. Tak trochu jiná vánoční atmosféra - to my rádi. Všude kolem sebe slyším "to bych nemohla jet pryč - miluju totiž Vánoce" apod. Já mám taky Vánoce ráda, ale nevidím důvod proč je nezažít trochu jinak. Možná je to určitý druh jistoty, že prostě každý rok budou ty Vánoce stejné a člověk se na to může spolehnout. Nevím. Podle mě se lidi (myslím tím Český národ) moc bojí dělat věci jinak než jak jim bylo vtloukáno do hlavy na školách nebo jaké viděli v dětství v rodině.
Konec filozofování a na ukázku pár fotek.








 



Na Betlémy zrovna dvarát nejsem, ale tohoto oslíka bych doma klidně snesla. Prozradím vám, že jsem tajně doufala, že se v nějakém betlému objeví i tapír. Bohužel jen samé lamy, oslíci, jaguáři a jim podobné šelmy :)
Výstavu najdete ve Vlastivědném muzeu v Olomouci a to až do 10.1.2016. 

3 komentáře:

  1. Milý blog a pekné výrobky, najmä deky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám ráda výstavy betlémů. U rodičů bývá každoročně, tak snad i letos :)

    OdpovědětVymazat