26. listopadu 2015

25. Jít do divadla na balet

Trochu kultury už to chtělo. Naposledy jsme byli v divadle na Carmen před 2 lety...a na baletu jsem ještě nebyla...uf až jsem se zastyděla.
Opět jsme bojovali s čase a vhodným termínem. Termín v červenci jsme prošvihli a tak nakonec zvítězil listopad. Ještě štěstí, že to máme blízko, už byla pěkná kosa. Kromě zimy byl dalším bojovým úkolem souboj lodičky versus historická dlažba obou olomouckých náměstí. Ale zvládla jsem to líp než kdy jindy. Ovšem musím se pozastavit nad tím, že se objevilo pár lidí, co mělo na sobě jeany, tenisky, na zádech batoh... Nejen muži, ale i ženy. Neříkám, že si musí vzít nějakou róbu, ale jeany? Vážně? Naštěstí to byly opravdu vyjímky.
A co vyhrálo? Romeo a Julie v Moravském divadle Olomouc. A bylo to krásné. Kostýmy, hudba a to, co dokážou nohama, rukama a vůbec celým tělem je neskutečný. Klobouk dolů, protože balet to je prostě jedna velká dřina. Happy end se sice nekonal ani v baletní verzi, ale to se dalo čekat.








http://www.moravskedivadlo.cz/media.php?a=image&l=cze&s=big&id=8466
Zdroj fotek: Moravské divadlo Olomouc

2 komentáře:

  1. To muselo být krásné. Romea a Julii jsem viděla jen v televizi jako film. Také se chystáme na balet, jen vybrat na co a kam (a to bydlíme v Praze). Operu už máme za sebou, no musím říct, že příště půjdu radši na koncert. Jak tak koukám na seznam, už máte skoro vše splněno :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybrala jsem schválně Romeo a Julii, abychom pochopili děj, haha :-) Byla jsem 2x na opeře a vždycky na Carmen - v Olomouci a v Brně a obojí se mi moc líbilo.
      Skoro. Pár vlaštovek se přesune do dalšího roku, to je život :-)

      Vymazat