11. listopadu 2015

23. Měsíc bez alkoholu

Co jsem si to zase vymyslela?
Z článku o abstinenci bude zřejmě článek o alkoholu :)
Ne, že bych bez alkoholu nemohla být. Jak to tedy mám s alkoholem?
Pivo už jsem skoro přestala pít. Maximálně v létě jedno "na žízeň", někdy po obědě nealkoholické. Ale na cestách ochutnávám vždycky, ať už tuplák v Zürichu, plechovku Imperialu po 20km v pralese v Kostarice nebo Sagres v centru Lisabonu. Tvrdý alkohol taky nevyhledávám. Maximálně zdravotní slivovička. Jo s obdobím studia se to teď nedá srovnat...
Ale čím jsem starší, tím víc mi chutná víno. A to jako dost. Nejdřív jsem popíjela bílé a to ještě, když byla příležitost - nějaká oslava. Při pobytu v Lisabonu jsem si velice oblíbila Vinho Verde - i ve všední den. A tento rok jsem se konečně zcela "propila" k červenému. Navíc 2 dcl červeného denně jsou prý moc zdravé, například pro snížení cholesterolu. A tak si ho dopřávám, ne každý den, ale často. Nejraději s Ondrou a skorotchánem. A nehodlám na tom nic měnit. A tak jsem tento bod v průběhu roku shledala zcela nepodstatným...
Mimochodem právě jsem se vrátila ze Svatomartinských trhů, kde jsme s Ondrou ochutnávali za příjemného doprovodu cimbálovky Hell band.

Žádné komentáře:

Okomentovat