3. listopadu 2015

22. Mít ráda pondělky

Nemám ráda pondělky.
Ale nebylo tomu tak vždycky, třeba když jsem byla na škole, tak jsem se na pondělky těšila a naopak mi bylo líto, že končí "pracovní" týden. Bylo to díky spolužákům a kamarádům ze školy.
Teď, když už je nějaký ten pátek pracovní týden opravdu pracovní, už pondělky moc nemusím. V mé současné práci už jsem tak nějak rezignovala a vůbec nic mě tu nemotivuje a neposouvá vpřed. Když k tomu přičtu to, že mi každé pondělí hodně brzo ráno dá Ondra pusu a vím, že ho uvidím až v pátek, tak pondělky prostě nesnáším.
hate mondays
Ale to se brzo změní! Ondra mění práci a bude zůstávat doma (jen pár km od Olomouce). Já se budu snažit co nejdřív všechno zařídit tak, abych do práce s pevnou pracovní dobou (to mě totiž ničí!!!) nemusela. Prostě nejsem typ "stabilní zaměstnání + 25 dnů dovolené". Mnozí by za to dali nevím co, ale já potřebuju dělat něco, co mě žene dopředu, co mě baví a motivuje a taky volnost. Ne jen sedět a tupě zírat do počítače s vidinou jistého leč bídného platu. A hlavně nevymýšlet nic kreativního! Snad se mi to během příštího roku podaří.
A jako bonus mám teď každé pondělí pokračovací kurz tvůrčí fotografie, o kterém jsem psala tady. A na ukázku mini soubor s názvem "Doma", který jsem nesla na první hodinu.



Takže pojďte do mě pondělky! Už se na vás těším :)

Žádné komentáře:

Okomentovat