23. října 2015

19. Cestovat - hodně

Tento bod jako jeden z mála je dost neurčitý...co to je cestovat hodně?
Někdy na začátku roku 2014 jsme si s Ondrou řekli, že bysme chtěli každý rok navštívit aspoň 5 nových zemí (nebo aspoň míst). Kdyby bylo na mě, jsem každý měsíc jinde, ale stůjme pevně nohama na zemi. Oba jsme zaměstnaní a cestování taky něco stojí. Vím, že to jde i jinak a znám spoustu lidí, kteří si zvolili jiný způsob a cestují i bez peněz, nemají stálou práci a já jim to tak trochu závidím. Třeba se k něčemu podobnému jednou dostaneme i my.
Ještě předtím než jsme se poznali, respektive když už jsme se znali, ale ještě jsme ani netušili (někteří ano :)), že se jeden pro druhého staneme neodmyslitelnou součástí života, navštívila jsem několikrát Německo (Mnichov), Jižní Koreu a půl roku žila v Lisabonu. Ondra byl zcestovalejší a kromě lyžovaček a hor v Itálii a Rakousku si vyzkoušel pracovní prázdniny v USA a Erasmus v Dánsku.
Tak a teď malé shrnutí našeho cestování:

2013
červen - Dánsko - Copenhagen - naše první "dovolená" :)
srpen - Rakousko - Salza
2014
březen - Holansko - Amsterdam, Rotterdam (já)
duben - Polsko - Warszawa
květen - Azorské ostrovy - Sao Miguel a Terceira
červenec - Slovensko - Bratislava
září - Německo - Cochem
září - Maďarsko - Budapešť a Szetendre (já)
září - Bělorusko - Minsk (Ondra)
prosinec - Costa Rica
2015
duben - Maďarsko - Budapešť
duben - Polsko - Krakow, Wieliczka
květen - Rakousko- Vídeň
květen - Švýcarsko - Zürich (já)
červen - Španělsko - Andalusie (Ondra)
červenec - Slovensko - Roháče
srpen - Portugalsko - Lisboa, Algarve
září - Rakousko - Graz, Klagenfurt (já)
prosinec - Malajsie (Náš itinerář cesty najdete v jednom z dalších příspěvků. Těšíme se!!!)
Tak co cestujeme hodně? 
Někdo řekne ano a jiný zase ne. Určitě bych chtěla cestovat víc, ale jsem ráda za každou cestu, ať už na pár dní nebo týdnů, za každou novou zkušenost a nové místo, které jsem ještě neviděla. 
A nejde jen o zahraniční cesty, i u nás je nádherně a my se snažíme navštěvovat nová místa a na některé se rádi vracíme znova a znova. Šumava, Hřensko, Pálava, Beskydy, Křivoklátsko...
A co plány na rok 2016?
Island, na mém seznamu je neustále přetrvává Madeira, západ USA, Berlín, Španělsko..kdo nám půjčí pár (tý)dnů dovolené? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat