5. října 2015

17. Vytvořit nové logo

Značka "byZita" vznikla už dávno. Původně to ani nebyl žádný extra záměr, ale na každém výrobku či dárku se někde objevila. Nedávala jsem tomu přílišnou váhu. Postupem času jsem ale chtěla, aby moje tvorba byla profesionálnější a tak jsem přemýšlela nad nějakým logem. Dlouho jsem si čmárala do bloku. Inspirací mi byly čtvrtkruhy. Pět základních barev - černá, tyrkysová, starorůžová, malinová a okrová (dejme tomu). Blogger si s odstíny trochu pohrál, takže to vypadá jako by bylo použito víc odstínů, ale jedná se pouze o 5 barev. Jestli chcete vidět, jak to vypadá doopravdy, něco si objednejte :)
Ukázka z několika stránek mého bloku.



 
 
Vizitky
Ty vznikly první. Jsou to "klasické" vizitky 9 x 5 cm. Opět se symbolem čtvrtkruhů. Tady jsem zůstala u jedné barevné kombinace. Vizitky jsem rozdělila na 2 typy. Jedna je děkovná vizitka, kterou přikládám k nákupu a druhá je informativní. Pro potenciální zákazníky.
Takhle vypadají ve skutečnosti.

Štítky
Štítky na šité výrobky. Zjišťovala jsem, kde se dají vyrobit, kolik to stojí, kde mi vyrobí přesně to, co chci a ve výsledku jsem si je komplet vyrobila sama. Stačilo mi k tomu zažehlovací fólie a tkaloun (keprovka). Náklady víceméně nulové (dobře tak papír něco stál, ale v porovnání s tím si je nechat vyrobit nestály nic), nervů mě to ale stálo dost. Postup tisku neodpovídá obrázkům, takže první tisk byl zrcadlově obrácený a šel rovnou do koše...Díky tomu jsem si ale mohla vyrobit víc štítků, různých barevných kombinací. Prostě tak, aby se štítek barevně ladil ke každému výrobku. A variace mě opravdu baví.

 


První použití štítku už jste mohli vidět tady



A tady je další



Samolepky
Zase různé barevné kombinace a varianty čtvrtkruhů. Člověk nikdy neví, kdy se můžou hodit.
Banner na fleru
To je jen takový detail. Ale mě se prostě moc líbí, když i takové detaily jsou dotažené. Tady přibyl ještě jeden odstín vínové.


2 komentáře:

  1. Pekne to vyzera. Ja som sa nikdy nejak nestotoznila so svojim menom, takze dakedy ked som este sila davno, davno, tak som dala radsej na stitky meno mojej dcery. Ked to teraz vidim cierne na bielom, to meno je celkom pekne. Zivot to zariadil inak a uz nesijem, prijemnu dovolenku prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na svoje jméno byla vždy hrdá. V ČR není tak obvyklé jako na Slovensku (aspoň, co jsem slyšela). Vždycky jsem si díky němu připadala jedinečná...prostě Zita byla v každém kolektivu jen jedna :) Navíc jeho význam je krásný - mladé děvče, štěstí, radost.. Děkuji za návštěvu a Zitám zdar! :)

      Vymazat