10. září 2015

15. Poslat vzkaz v láhvi

Taková blbost.
Ale jako malou holku mě hrozně lákalo něco takového udělat, poslat nějaký vzkaz a nevědět, jestli se k někomu dostane. Ta nejistota mě bavila a fantazie pracovala na plné obrátky. Podobný efekt mají i nafukovací balónky, které letí, někde prasknou a vzkaz se snese z nebe. To jsme mimochodem posílali na jedné z letošních svateb.
Láhev se vzkazem, jsem chtěla hodit do oceánu a dovolená v Portugalsku k tomu byla jak stvořená. Lahví jsme měli dost. Hlavně těch od vinho verde. Jednoznačně u nás vedla značka Casal Garcia. Moc doporučuju.
Když jsme se ale ocitli na jedné turistické pláži a já jsem viděla, kolik odpadků se kolem nachází, jak vedle vás na vlně plave průhledný obal od krabičky cigaret atd., okamžitě jsem přišla o tu radost a chuť "hodit do oceánu další odpad" mě hned přešla. Stejně tak mě dokáže naštvat, když jdu po lese a vidím na zemi obaly od tatranek a igelitové sáčky od svačin. Za to bych řezala.
 Slovo odpad - po anglicky "trash" - napísané na havajskej pláži zo zozbieraných odpadkov, ktoré vyplavilo more.
Proto je tento úkol nesplněn. Ale to vůbec nevadí. Mým vzkazem bude toto: Zamyslete se nad tím, kolik odpadu vyprodukujete a jakým způsobem se ho zbavujete. Nešlo by to lépe?

Žádné komentáře:

Okomentovat