17. srpna 2015

13. Navštívit hudební festival nebo pořádný koncert

Nešťastnou třináctku "vyfasovala" hudba. Ale na zážitek to naštěstí nemělo žádný vliv.
Nejsem zrovna velký příznivec festivalů a velkých koncertů. Je na mě kolem příliš mnoho lidí. A noční můrou je potřeba jít se vyčůrat...
Letos mě ale bohužel neoslovil žádný pořádný koncert, nebo prostě byl v blbou dobu. Na koncert AC DC ve Warszawě jsme bohužel nesehnali lístky, ne že bysme je zvlášť poslouchali, ale show by to jistě byla...A tak jsme se rozhodli jít alespoň na festival Hrady CZ a udělali jsme moc dobře. 
Počasí skvělé. Hudba super. Pití a jídlo taky. Sice mě nechtěli dovnitř pustit se zrcadlovkou takže jedinou fotku jakou mám je tato :) 
Trochu mi uniká, proč je zrcadlovka problém, když blbý chytrý telefony toho zvládají tolik a v davu byl les tyčí s kamerama a foťákama... No co už.
Hodně mě pobavili Tatabojs, Visací zámek a Mig21. Největší zklamání Chinaski. Poslouchala jsem je v pubertě. Byla jsem na několika jejich koncertech a pěkně jim to šlapalo...teď je to prostej popík bez nápadu, utahanej a "davovej". Dav šílel, já málem plakala. Jooo nic není jako dřív, nic není co bejvávalo...


Žádné komentáře:

Okomentovat