7. července 2015

Horký víkend

Parný víkend jsme strávili na návštěvě u babičky, u vody, zalezlí doma v chládku a taky jsme na večer, když už se dalo trochu fungovat, vyrazili za štěňátky. Co naplat, dokud nepůjdou štěňata z domu, budeme za nimi jezdit a já budu fotit a fotit a mazlit se a dávat fotky na web. Jsou to prostě neuvěřitelní plyšáci a je s něma fakt sranda.

Dneska vám je postupně představím:

AIDA - Možná nebude uchovněná, protože nesplňuje podmínku bílého fleku na krku. Má prostě hnědou "deku" a je boží. Mě se to naopak moc líbí. Taky je hodná a samostatná.
AMÁLKA - Jednoznačně nejjednodušší na poznání, je nejsvětlejší ze všech a taky malinká. Ráda kňučí, působí jako outsider a takový andílek, ale při bitkách umí být pěkně zákeřná.
ANDĚLKA - To je taková "cappuccino" krasavice. Má úplně jinou srst než zbytek bandy. Na foťák mi vždycky jako jediná štěká. Asi se jí to nelíbí :)
ARTUR - největší, nejtlustší (jako první překročil hranici 5 kg), nejagresivnější, nejaktivnější. Takový malý terorista s pořádným skusem. Prostě z něj jednou bude pan Pes.
ATILA - Jako jediný se tentokrát příliš neprojevoval. Pěkně chrněl v chládku a když konečně vylezl, nechtěl se fotit. Jako první se, před 3 týdny, začal stavět na nohy.
ALFONZ - Nejmenší z kluků, ale hrozný mazel. A i když při porodu málem nepřežil, nenechalo to na něm žádné následky. Má svou hlavu a nenechá se opít rohlíkem. Můj velký favorit.
A ještě pár momentek.
Se štěňátka já jsem prostě nejvíc nejspokojenější.






Prozkoumávají okolí.




Kousají a trhají všechno, co jim přijde do cesty..





Taky probíhají neustálé bitky..tentokrát pod lavičkou..
A tady máme komplet smečku při večeři.

A odpočinek na závěr.





Žádné komentáře:

Okomentovat