2. července 2015

Deky

Začaly prázdniny.
Ve městě je to hodně poznat, v práci taky. Skončila mi úterní fotka i středeční jóga, na které jsem se vždycky hodně těšila a díky kterým mi celý týden bez Ondry krásně utíkal.
O víkendu (po poslední nedělní hodině jógy) jsem se zamyslela...Co já proboha budu celý týden dělat? Ok, pondělí je jasný, to bude nově patřit józe, ale zbytek? Mozek začal pracovat na plné obrátky. Je třeba pořádně zaměstnat ruce. A taky se "zbavit" toho množství látek, co máme doma. Respektive je nahradit novými. Aby totiž náš byt nepřipomínal sklad látek, rozhodla jsem se nové látky kupovat až po spotřebě starých, prostě kus za kus, tak, jak to dělám (snažím se dělat) s oblečením ve skříni.
Takže tady je. První. Šedorůžová s ovečkama. Rozměr 72 x 90 cm. Prošitá, vyplněná vatelínem.



A když už jsem v té euforii. Střihla (a zase sešila) jsem si ještě jednu. Modrozelenou s hvězdami. Rozměr 90 x 100 cm. Prošitá, vyplněná vatelínem. Obě jsou k prodeji na fleru.



Vzhledem k tomu, že prázdniny pro nás budou ryze prázdninové až na konci srpna (a já se na to moc těším), ráda bych do té doby pořádně zabrala a vyráběla, co to půjde.
Jsem rebel. Jdu proti proudu. Všichni dovolenkujou? Já budu pracovat o to víc :)

Žádné komentáře:

Okomentovat