16. července 2015

12. Pořídit si zvířátko

Miluju zvířata a miluju hlavně psy. Už jako malá, jsem hladila každého psa v okolí. Nejlepší kamarádi byli ti, co měli psa. A když jsem byla na prázdninách u tety, celé dny o mě nevěděla, protože měla 2 vlčáky. Nejradši bych s něma spala v kotci.

Velcí psi s placatým čumákem jsou nejlepší. Třeba bulmastif je ideální. Ale stojím nohama na zemi a tak jsem "slevila" na francouzského buldočka. Ten by přece jen snesl i nějaké to cestování a taky bysme nemuseli kupovat novou postel, abychom se tam všichni vlezli. Frbuldočci jsou úžasní. Někdo namítne, že chrochtají a prdí, ale mezi námi, to dělá každej chlap a stejně je doma tolerujeme a milujeme :)

Vím, že náš životní styl momentálně nejde moc dohromady s tím pořídit si psa. Neměla bych na něj čas. Celé dopoledne by seděl doma sám, než bych dorazila z práce a o víkendech často jezdíme pryč. Ale stejně každý týden říkám Ondrovi, že bych hrozně chtěla zvířátko, už ze mě musí chudák šílet. 
Tapírka? Wombata? Psouna? Fajn, to jsem zavrhla sama..
Pejska?
Kočičku?
Pejska a kočičku?
Králíček? Taky neprošel...
Králíčka a pejska?
Králíčka a kočičku?
Morče?
Nic neprošlo. Oukej tak aspoň křečka.
Už jako malá jsem měla doma Džungarské křečky a nosila je všude s sebou, neustále jsem se jim věnovala, "cvičila" je, nutno podotknout, že jsem se k nim i přes nízký věk chovala dobře, žádné terorizování, mačkání v dlaních atd. Doma o mně ani nevěděli, jak jsem byla hodná. Dokud teda nějaký křeček neutekl. To pak bylo haló a celá rodina se účastnila honu na křečka.
A o víkendu jsem si od mojí kamarádky dovezla křečka! Je tak trochu zachráněný, protože od malé Kryštůfka dostával pěknou "čočku". U mě se bude mít jako v lázních, pokud teda nebude vrzat v noci kolečkem! :) Přesvědčená, že je to křeček Džungarský s neobvyklých zbarvením a trošku menší, jsem náhodou a v malinkém šoku zjstila, že nemáme džungaráka ale křečíka Roborovského, kteří jsou mnohem aktivnější, lekavější a nejsou tak mazlivý. Ale snad si na sebe zvyknem. Zatím ho jde těžce udržet v dlani a leká se při každém pohybu nebo zvuku.

Seznamte se s Hugem.

Tady si ho vezeme domů.


Musíme mu pořídit větší klec se spoustou prolízaček, kolotočů a schovek. Mají to prý rádi a myslím, že i proto je tak lekavý a divoký.







Vyfotit ho byl nadlidský úkol! Je fakt rychlej.

1 komentář: