17. června 2015

Fotovýstava 10 let kurzů tvůrčí fotografie

K příležitostí 10. výročí konaní kurzů tvůrčí fotografie vedené Svatoplukem Klesnilem připravil Svaťa spolu se svými studenty a absolventy kurzu výstavu v Café Amadeus u Arcidiecézního muzea v Olomouci.
S pár lidmi z našeho kurzu jsme se taky přišli podívat. Vystavovali Tereza Ondrušková, Lucie Podhorná, Barbora Skopalíková, Iva Višinková, Zbyněk Kosík, Tomáš Pavlíček a samozřejmě Svaťa. Hostem (jak už tak bývá na Svaťových vernisážích) byl Prof. Mgr. Jindřich Štreit. Mluvil o Svaťově práci tak pěkně, až mě to málem dojalo. Svaťa to bral velice skromně, jak je jeho zvykem.











K poslechu hrálo energické trio divoženek. Bohužel jejich název kapely jsem nějak nezjistila a ani ho nemůžu dohledat, Svaťa si ho nepamatoval :) Na jeho obranu musím říct, že holky spolu hrály teprve 3 měsíce, ale pěkně jim to šlapalo. Snad to napravím a na poslední hodině kurzu se nějak dopátrám názvu. Tak přesně tohle jsem vám chtěla napsat dokud jsem dnes nešla na oběd do Greenbaru a co čert nechtěl, hádejte, kdo seděl vedle mě? Ano, byly to 2 z tria a tak jsem využila příležitosti, když se to tak nabízelo, a zjistila jsem název její kapely - Travis McMuffin. Krásná náhoda.



Potom jsme ještě s naším kurzem zašli na jídlo a vínečko do Konviktu, kde nám dělal společnost i hyperaktivní pejsek.






A ještě přidávám letáček, kdybyste se chtěli taky podívat na vystavené fotky.
http://ceska-fotoskola.com/wp-content/uploads/2015/06/kurz-fotografie.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat