22. května 2015

Top nominace

Znáte Fler.cz? Mám pocit, že Fler musí znát každý, ale možná tomu tak není...
Jednou za čas vytvářím tzv. Top nominace. To znamená, že se snažím vybrat 16 výrobků, které k sobě na obrázku nějakým způsobem ladí. Většinou se nic neděje, ale jednou za čas se můj výběr umístí a na pár hodin je vystaven na hlavní stránce Fleru a já mám velkou radost. Takto tomu bylo i včera! A tak jsem se rozhodla, že Vám tu ukážu mých pár Top výběrů - celkově se zatím umístily 3. A taky pár výběrů, které vytvořil někdo jiný, ale použil k tomu i moje zboží.

Včerejší nominace s domečkem

Asi moje nejoblíbenější nominace s chevron párátkem

Veselá puntíkatá a párátka s puntíky a kytičkami, bohužel jsem si neudělala print screen výběru, tak aspoň ve fázi "nominace"

A tady je ukázka jiných Top výběrů s mým zbožím - vážka, domeček a párátka s tématem cirkusu.




A co vy? Sledujete Top nominace na Fleru? Nebo je dokonce vytváříte?

Žádné komentáře:

Okomentovat