15. května 2015

7. Měsíc bez masa

Někomu se to může zdát hloupé, že jedním z bodu 30 do 30 je právě měsíc bez masa. Kdo mě zná (znal), tak ví, že hlavně na vysoké jsem se rozhodně nebála uzených žeber, kolen a steaků. Ale po vysoké jsem na mase už tolik neujížděla a poslední 2 roky už jsem vlastně maso jedla tak maximálně 1x do týdne a většinou někde v restauraci, nebo když uvařil Ondra, protože hrozně nerada maso připravuju. Nejsem žádná světová kuchařka a klasické zdlouhavé a náročné recepty nejsou nic pro mě. Navíc když trávím příliš času v kuchyni ani mi pak nechutná. Ale v bezmasých jídel si začínám být čím dál tím víc jistější a nebojím se experimentovat.
Je to vtipné, že ještě loni jsem si to moc nedokázala představit. Co budu jako jíst celý týden? A tak jsem si řekla, že se hecnu a zapsala tento bod do seznamu. Někdy v únoru, jsem se rozhodla navštívit olomoucký Green bar. A tím se to asi všechno zlomilo. Nikam jinak už mě nikdo na oběd zřejmě nedostane. Taky jsem se tu dost inspirovala, co všechno se dá uvařit a přichystat, aby člověk nejedl pořád to samé. A tím odpadly starosti s tím, co uvařit. Nerada totiž nad jídlem a hlavně jeho přípravou moc přemýšlím. Nejlepší jídlo je pro mě rychlé, zdravé, chutné a lehké.
A tak jsem vegetariánka. Nevím jak dlouho. Určitě už déle než měsíc (dokonce mám pocit, že už to jsou 3 měsíce). Na poslední kousek masa si ani nevzpomínám. Cítím se mnohem lépe, jsem plná energie. To je asi hlavní důvod. A druhý neméně důležitější je etický důvod. Nemusí to tak být už navždy, ale momentálně jsem velice spokojená. Ještě bych si přála, aby i v nabídce dalších restaurací nevystupovalo jen maso a člověk měl na výběr. Pevně věřím, že se to zlepší.
Jídlo si nefotím, ale bez obrázku by to bylo smutné a tak aspoň takto... zdroj
http://demedicina.com/wp-content/uploads/bajar-colesterol-y-peso-600x301.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat