11. května 2015

6. Seznámit rodiče

Další bod z mého seznamu 30 do 30. Seznámit moje rodiče s rodiči Ondry.
Znám Ondrovy rodiče už několik let, ještě z vysoké a jsou super. Mám štěstí. Ondra zná naše taky tak dlouho a taky si nestěžuje. Vzájemně se ale rodiče ještě neznali a tak jsme si říkali, že už by bylo na čase. Nejdřív jsme si představovali, že to uděláme ještě loni před Vánocema. Chtěli jsme je pozvat někam na večeři nebo na oběd, ale měli jsme toho hodně a tak jsme to odsunovali a odsunovali. Napsala jsem si to teda do seznamu. Pak jsme to chtěli uskutečnit v únoru, ale zase nebyl žádný termín.
Nakonec to rozsekla moje mamka, která chce doma dělat nějakou přestavbu a Ondrův taťka se tím živí. Ani jsme z toho nebyli moc nervózní, protože jsou všichni čtyři z podobného těsta. A tak jsme je v neděli 11.5. dopoledne vzali do Chropyně (odkud pocházím) s sebou, včetně Alfíčka. Teď si uvědomuju, že o Alfíčkovi ještě nepadlo tady na webu ani slovo. 
Takže takto ten fousáč vypadá, je to borderteriér :)

Moje mamka se hned představila, navrhla tykání a už byla ruka v rukávě :) Úplně podle našich představ to nebylo, ale proběhlo to hladce a bez sebemenšího trapasu, či zaváhání a myslím, že všichni z toho měli dobrý pocit. Rodinné vztahy jsou pro mě totiž moc důležité a tak jsem měla radost, že to tak klaplo. A na ten oběd nebo večeři je určitě pozveme!
Co vy, jak jste seznamovali rodiče svých miláčků? A jak s nimi vycházíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat