27. dubna 2015

World tapir day

Mezinárodní den tapírů připadá na 27. dubna.
A k tomuto dni jsem se rozhodla, že se podělím o svou sbírku tapírů... Takže pěkně popořádku, jak přibývali do sbírky.

1. Brož od šikovné Atropa Belladona, kterou jsem koupila na jednom jarmarku v Olomouci.
2. Jednoho jsem si vyrobila sama ze samotvrdnoucí hmoty. A aby nebyl "jen" černobílý nebo hnědý, vybarvila jsem si ho na růžovo.
3. Síť projeden Albert mi udělala radost s tímto tapírkem. Měla jsem 3 a jednoho jsem darovala našemu průvodci Alvarovi v Kostarice. Za to, že nám vystopoval tapíra. Měl velikou radost, stejně jako my.
4. Dále jsem na fleru našla tohoto tapíra od Jou Jou.
5. Mokrouse taky z fleru jsem požádala o výrobu tapírka. Tady je.
6. a 7. Z Kostariky jsem si dovezla tuto dřevěnou sošku a magnetku.
8. K narozeninám od Peťulky jsem dostala tapíří brož z pěnové hmoty Moosgummi s hláškou "Víš jak je těžký sehnat někde tapíra?" Ano, vím. :)
9. a 10. Posledním (zatím) kouskem z fleru je dvojice skleněných tapírů od XY77. Jsou to nejmenší členové sbírky.
11. a 12. V hračkářství Pompo jsem pořídila tyto 2 ze série zvířátek od firmy Schleich. Ještě mají v repertoáru jednoho co mi chybí.
13. V Lešné jsme se snažili vydolovat minci z automatu, který byl ale rozbitý. Už už jsem ztrácela naději, ale nakonec jsem se zeptala v souvenir shopu a paní je měla pod pultem.
14. V Pražské ZOO jsme narazili na tapíra za 15 Kč! Jednoznačně nejlevnější ze sbírky.
15. Zatím poslední kousek je dřevěný z Budapešťské ZOO.


Jednoho tapíra mám už nějakou dobu rozdělaného. Bude plstěný. A až ho dokončím, určitě se s ním pochlubím.  
Máte-li nějaký tip, kde sehnat tapíra, sem s ním :)

Žádné komentáře:

Okomentovat