5. března 2015

Vážky

K drátkování jsem se dostala někdy v roce 2011. Nikdo mě k tomu nepřivedl, zkusila jsem to prostě sama. Po vysoké škole jsem narazila na realitu a potřebovala jsem nějaký svět, kam bych mohla uniknout. Nejdřív jsem jen tak zkoušela, obdarovávala rodinu a známé a neskutečně při tom relaxovala. Vyráběla jsem všechno možné - košíky, stínidla, různé ozdoby do květináčů, naušnice, přívěšky atd. až jsem "zakotvila" u broží ve tvaru vážek.
Vyrobila jsem jich už několik stovek, v různých barevných variantách, kombinacích a různých velikostí. Dokonce jsem se s nimi zúčastnila i několika trhů a dělá mi obrovskou radost, že je o ně takový zájem. Tímto děkuji všem zákazníkům a zákaznicím. 
Poslední dobou už na ně nemám tolik času a tak vyrábím většinou jen na přání, ale pár jich ještě najdete zde. Jsou připevněny na vlastnoručně malované kartičce, doplněné mašličkou nebo krajkou, takže se hodí jako malý dáreček.






Žádné komentáře:

Okomentovat