11. března 2015

Teepee

Vánoce 2014 nebyly klasické Vánoce. Každopádně ještě před odletem do Kostariky jsem se pustila do výroby dárku pro Kryštůfka. Rozhodla jsem se, že mu vyrobím teepee. Samozřejmě, že jsem si v průběhu nadávala do čeho jsem se to zase pustila, protože před odletem bylo třeba udělat dost věcí, navíc typická cestovní horečka, a tak mi na to nezbývalo moc času. Ale vzhledem k tomu, že Vánoce jsme slavili až první víkend v lednu, odlítala jsem s myšlenkou, že ty malé drobnosti a detaily dokončím až po návratu. To jsem ještě nevaděla, že zaberou pomalu víc času a práce než "hrubá stavba". Ale nakonec se docela povedlo co říkáte?
Kryštůfek tam hned zalezl a aspoň nás nechal s Peťou pěkně si popovídat.

3 komentáře:

  1. Právě jsem odpadla, co ta holka neumí??? Nádhera!!! Ohromné. Jediné co mne teď napadá: "TO CHCU" Krásné Zito:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se červenám :) díky moc. Zatím jsem dělala jen 2, ale obě jsou u svých majitelů dost vytížený :)

      Vymazat
    2. To věřím, opravdu krásná práce! :)

      Vymazat