25. března 2015

Costa Rica - La Fortuna

Neděle 21.12.2014
Po opět vynikající typické snídani opouštíme Poasito, jehož okolí nám hrozně připomíná Azory, a máváme kravičkám. Jedeme do La Marina Wildlife Rescue Center, kde by měla být stanice se zachráněnými tapíry. Projíždíme kolem vodopádu La Paz a u místního stánku kupujeme domácí sýr. Ondra je nadšený a hrozně mu chutná, mě nechutná a navíc smrdí, jak bolavá noha. Zabalit do sáčku a nastolit zákaz uždibování sýru v autě.





Trochu bloudíme, ale nakonec centrum najdeme. Vstupné není vysoké, ale vypadá to na pěkný debakl. Ať vás ani nenapadne sem jezdit. Naštěstí jsme to měli po cestě, ale rozhodně se sem nevyplatí jet jen kvůli této návštěvě. Až mi těch zvířat bylo líto, že byli vůbec "zachráněny". Dlouho pozorujeme tapířici s mláďátkem, které sotva přišlo o své zbarvení, takže jeho stáří odhaduji na 6-8 měsíců. Kromě toho tu mají velké množství papoušků, hadů, taky šelem, ale když jsem viděla ty klece, nemohla jsem to ani vyfotit a rychle jsme utíkali pryč.






V rozpacích pokračujeme dál do městečka La Fortuna. Opět hodně turistické místo poblíž sopky Arenal, na kterou bychom měli krásný výhled z hostelu pokud by nebylo tak hrozně zataženo a mlha. Jdeme se koupat přímo k vodopádu La Fortuna. Respekt z padající vody, hrozně studená voda a taky poměrně velké množství lidí mě od nějakého velké koupání odrazovalo. Zvládla jsem to jen po kolena.



Městečko La Fortuna je plné restaurací a suvenýrshopů a agentur nabízející canopy (jízda na laně vysoko v korunách stromů a nad údolím), jízda na koních, čtyřkolkách, termální lázně a spoustu dalšího. My se zlákat nenechali. Pokud máte rádi typický turismus, je to ideální místo. Pro nás to moc není.

Náklady:
Vstupné La Marina ZOO: 6000 CRC (kostarický colón) = cca 11 USD
Vstup k La Fortuna Waterfall: 20 USD za oba
Obědovečeře: 21 USD

P.S: Ooondra má narozeniny, myyy máme přání jediný..

Žádné komentáře:

Okomentovat