13. března 2015

4. Zkusit surfovat


Jedním z bodů mého seznamu „30 do 30“ je i vyzkoušet surfování.
Když se díváte na někoho, kdo umí na surfu, říkáte si: „To je parádní, krásnej sport a ani to nevypadá tak těžce“.

Už v Portugalsku jsem častokrát pozorovala surfaře, ale z mnoha důvodů jsem to nevyzkoušela. Až při naší cestě do Kostariky. A kde jinde než v surfařském ráji Santa Teresa, že? Seznámili jsme se s českým párem surfařů a ti nám pověděli základy, půjčili jsme si surf a neohroženě ho dotáhli na pláž. 

Vůbec to není jednoduchý! Je to těžký a náročný až hrůza. Ondrovi to šlo. Několikrát se i úspěšně postavil na nohy. Já jsem kromě bojů s prknem ve vlnách bojovala i s padajícíma plavkama. Když už nic, tak jsem aspoň pobavila okolí. Plácala jsem se ve vlnách a každá druhá mě vyvrhla na pláž. Výsledkem bylo akorát bolest břicha ze smíchu, naražené koleno a písek všude. No byla to sranda. Pro všechny, co by to chtěli zkusit, jděte do toho! 

Takže zkusit surfování – check. Co máme dalšího?

Mimochodem na pláži mi to s prknem šlo o poznání lépe :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat