17. února 2015

2. Vánoce v teple


Ondra jednoho dne přišel s myšlenkou vyjet přes Vánoce někam do tepla a já na to kývla, protože jsem si taky mockrát říkala, jaké by to asi bylo.
Mám ráda Vánoce. Sice nerada dostávám dárky, ale ráda je dávám a hlavně balím! Ti, co mě znají, ví, že si s balením dárků dávám záležet a vlastně je to balení dárků takový dárek pro mě.

Ale Vánoce nejsou jediný důvod k dávání dárků, takže jsem se místo balení dárků těšila do tepla. Co nám teda rozhodně nechybělo byly přeplněné obchody, zamračené vystresované obličeje, zatažená obloha, mokré boty od tajícího sněhu...děkujeme, nechceme. Chceme zkusit něco jiného. Po nějakém tom rozmýšlení a zjišťování informací padl výběr na Kostariku. Tam se sice zdobí umělé vánoční stromky a na balkonech visí Santové, což vypadá velice vtipně, ale vánočně to na nás příliš nepůsobilo. 

Sluníčko, pláž, dobré jídlo, smoothies, prostě pura vida vánoce! Byli jsme tak spokojeni, že letošní vánoce budou zřejmě v podobném stylu.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat