11. února 2015

1. Založení blogu



Kdo tento blog čte, není pro něj novinka, že tento bod už je splněn! 
Více k seznamu „30 do30“ najdete zde.

Nějakou dobu mi to trvalo než jsem se k tomu odhodlala. Ono psaní mi moc nejde. Stále ve mně přetrvává trauma z gymplu a psaní slohových prací. Vždycky mě bavila spíš matematika.

Hrozně ráda něco vytvářím. Pořád se mi v hlavě honí nějaké myšlenky, co bych tak mohla vyrobit. Ráda šiju, kreslím, balím dárky, pletu, vyšívám, háčkuju, maluju, čalouním, vyrábím dárky, fotím, plstím, drátkuju, lepím, modeluju… Doma se mi hromadí množství různých materiálů – látek, papírů, lepících pásek, stuh, korálků, pastelek, bavlnek...ale třeba i takových, o kterých by si ostatní mohli myslet, že už jsou jen na vyhození.
No a protože už je toho dost a malinko ztrácím přehled o všech těch věcech, blog je ideální místo, jak všechno zdokumentovat a utřídit do pomyslného šuplíku. Mimo jiné ráda cestuji, takže sekce o cestování taky bude.
Nehodlám psát žádná životní moudra a rady, i když i k tomu se třeba časem dopracuju. Kdo ví?

Budu se snažit, abyste se tu nenudili.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat